Робота з текстом
Урок "Комп'ютерні мережі"
Урок 20.03.2024
Програмування з Processing
Урок "Події. Обробник подій"
1. Введіть код. Виконайте. Що отримали? Яку функцію виконують системні змінні mouseX та mouseY ? (3б)
2. Доповніть код. Додайте команди. Виконайте. Що змінилося? Яку функцію виконує в цьому проєкті подія mousePressed()? (3б)
void mousePressed(){
background (100,100,100);
}
3. Протестуйте наступний код. Які обробники подій використали? (4б)
ТЕМА. Електронні таблиці (табличний процесор).
Виконайте завдання
Складіть тест тут
Тема. Інтернет речей (Internet of Things, IOT)
Інтернет речей дошка
Код доступу 3000265
Задача "ДІВЧАТА ТА ЦУКЕРКИ"
Код доступу 3000265
СЕРЕДОВИЩЕ програмування THONNY
ВКАЗІВКА ПРИСВОЮВАННЯ ВКАЗІВКА ПРИСВОЮВАННЯ 2
весь підручник
Тема. Інтернет речей (Internet of Things, IOT)
Інтернет речей дошка
Тема. Програмування. Змінні.
малюємо в Скретч гра "Драбина" відео
Чатбот відео
Гра №Перегони човнів"
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів
ТЕМА. Середовище для спільної роботи.
ТЕМА. Середовище для спільної роботи.
Щоб виконати завдання № 1 № 2 № 3 № 4 або тут натисни тут ще одне завдання
Друзі, карантин - чудова нагода вдосконалити набуті навички та весело провести час. Пам'ятеєте, ми з вами програмуємо власну гру? Тож у вас є всі умови для успішної роботи. Гра №Перегони човнів"
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів brainbasket.org
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів brainbasket.org
Немає коментарів:
Дописати коментар