і створи свою унікальну версію
Растрова графіка
Штучний інтелект Робочий зошит Генетичний алгоритм
Урок 5Після цього заняття, я зможу:
❑ пояснити звідки може з’являтися упереджена поведінка у систем штучного інтелекту;
❑ навести 3 приклади неетичної поведінки ШІ;
❑ пояснити яким чином можна долати упередженість в системах ШІ.
Самокерована машина Убер,
яка збила насмерть пішохода: тутВідсіювання кандидатів жінок
системою опрацювання вакансій від Amazon тутРозпізнавання облич гравців команди з футболу як потенційних злочинців тутБаза зафіксованих прикладів некоректної поведінки ШІ
“AI, algorithmic & automation incident & controversy [AIAAIC] repository” тут
❖ Хто приймає рішення та хто відповідає за рішення, яке приймає ШІ?
❖ Звідки з’являються упередження в поведінці штучного інтелекту?
❖ Чи погоджуєшся ти з тезою "Упередження або неточності у роботі ШІ у першу чергу залежать від даних, на яких тренуються моделі ШІ. Тому відбір даних, контроль за відбором та розміткою даних, виявлення можливих історичних упереджень та свідоме нівелювання їх впливу -- це важливі етапи створення систем ШІ."?
Урок 2
❖ Що взагалі таке інтелект?
❖ Які ви знаєте приклади “розумних програм”?
❖ Якщо програма пройде тест Тюрінга, чи можна вважати її розумною?Після цього заняття, я зможу/навчуся:
❑ пояснити відмінність машинного навчання від штучного інтелекту;
❑ навести приклади сильного та слабкого ШІ;
❑ пояснити суть тесту Тюрінга;
❑ пояснити, що таке генетичні алгоритми.
Аналітика даних і штучний інтелект - очікування та можливості. Розглянуті приклади застосування технологій штучного інтелекту.
Сильний та слабкий штучний інтелект, різниця між штучним інтелектом та машинним навчанням, коротка історія розвитку штучного інтелекту. Тест Тюрінґа.
Завдання 1
Акінатор/чат-бот
https://en.akinator.com/ https://ru.akinator.com/
Потрібно задумати будь-якого персонажа і відповідати на питання, що задає Акінатор. Через орієнтовно 10-20 питань, він розпізнає кого ви задумали.
Завдання 2
Переглянути відео: як машинки вчаться їздити за допомогою нейронних мереж та генетичних алгоритмів https://www.youtube.com/watch?v=Aut32pR5PQA
Скільки треба спроб (генерацій), щоб успішно проїхати траєкторію?Завдання 3
Переглянути відео про те, як програма вчиться грати в гру Маріо. Зліва вгорі показано як програма бачить світ (зображення справа). Зліва внизу показана нейронна мережа, яка навчається за допомогою генетичного алгоритму
https://www.youtube.com/watch?v=CI3FRsSAa_UДомашнє завдання
❖ Прочитайте статтю «Що таке інтелект?» https://osaulenko-vm.medium.com/що-таке-інтелект-a3ec1307d0c3 Чому програму, що грає в шахи не можна назвати надто інтелектуальною? Яка візуальна ілюзія згадувалася в статті? Чому, на вашу думку, робити передбачення майбутнього - ключова властивість інтелекту?
❖ Знайдіть інформацію про генетичні алгоритми та їх застосування в штучному інтелекті. Складіть два питання для обговорення на уроці.
Основи WEB UI розробки
Для того, щоб полегшити вам пошук тем для проектів, пропоную деякий перелік, на мою думку, цікавих. Отже дивимось і підбираємо.
❑ пояснити звідки може з’являтися упереджена поведінка у систем штучного інтелекту;
❑ навести 3 приклади неетичної поведінки ШІ;
❑ пояснити яким чином можна долати упередженість в системах ШІ.
яка збила насмерть пішохода: тут
системою опрацювання вакансій від Amazon тут
“AI, algorithmic & automation incident
❖ Хто приймає рішення та хто відповідає за рішення, яке приймає ШІ?
❖ Звідки з’являються упередження в поведінці штучного інтелекту?
❖ Які ви знаєте приклади “розумних програм”?
❖ Якщо програма пройде тест Тюрінга, чи можна вважати її розумною?
Після цього заняття, я зможу/навчуся:
❑ навести приклади сильного та слабкого ШІ;
❑ пояснити суть тесту Тюрінга;
❑ пояснити, що таке генетичні алгоритми.
Сильний та слабкий штучний інтелект, різниця між штучним інтелектом та машинним навчанням, коротка історія розвитку штучного інтелекту. Тест Тюрінґа.
Завдання 1
Акінатор/чат-бот
https://en.akinator.com/ https://ru.akinator.com/
Потрібно задумати будь-якого персонажа і відповідати на питання, що задає Акінатор. Через орієнтовно 10-20 питань, він розпізнає кого ви задумали.
Завдання 2
Скільки треба спроб (генерацій), щоб успішно проїхати траєкторію?
Завдання 3
https://www.youtube.com/watch?v=CI3FRsSAa_U
Домашнє завдання
❖ Прочитайте статтю «Що таке інтелект?» https://osaulenko-vm.medium.com/що-таке-інтелект-a3ec1307d0c3 Чому програму, що грає в шахи не можна назвати надто інтелектуальною? Яка візуальна ілюзія згадувалася в статті? Чому, на вашу думку, робити передбачення майбутнього - ключова властивість інтелекту?
❖ Знайдіть інформацію про генетичні алгоритми та їх застосування в штучному інтелекті. Складіть два питання для обговорення на уроці.
№ Назва теми 1 Банан – це трава чи дерево? 2 Чому кропива кусається? 3 Які дерева називаються вічнозеленими? 4 Яка різниця між томатом і помідором? 5 Що таке фотосинтез? 6 Що таке планктон? 7 Як переноситься насіння? 8 Як маїс став кукурудзою? 9 Чи плачуть крокодили? 10 Чи можна назвати кита рибою? 11 Чому травневі хрущі залізають у землю? 12 Хто такі живі планери? 13 Що таке корали? 14 Чому птахи співають? 15 Як гусениця перетворюється в метелик? 16 Які тварини називаються сумчастими? 17 Які тварини не бояться зими? 18 Чому змія показує язик? 19 Чим корисні дощові черв’яки? 20 Чому рибам потрібен повітряний міхур? 21 В чому різниця між фруктами і овочами? 22 Що таке баобаб? 23 Чому птахи летять у теплі краї? 24 Як вирощують рис? 25 Якого розміру бувають пташині яйця? 26 Найбільші ріки світу. 27 Хто такі пігмеї? 28 Найбільші діючі вулкани світу. 29 Як утворюється сніг? 30 Що таке припливи? 31 Що таке гейзери? 32 Чому захід сонця червоний? 33 Чому небо голубе? 34 Як утворюється туман? 35 Що таке веселка? 36 Які властивості має вода? 37 Найбільші пустелі світу. 38 Що таке кораловий острів? 39 У яких тварин голуба кров? 40 Найшвидші машини світу 41 Птахи-символи 42 Символи України 43 Коропові риби 44 Чому листя змінює колір восени? 45 Як народжуються вітер? 46 Горобець – друг чи ворог? 47 Наполеонівські війни 48 Хто такі «живі» планети? 49 Пірати та піратство? 50 Кульова блискавка 51 Реактивний рух у природі
№ | Назва теми |
1 | Банан – це трава чи дерево? |
2 | Чому кропива кусається? |
3 | Які дерева називаються вічнозеленими? |
4 | Яка різниця між томатом і помідором? |
5 | Що таке фотосинтез? |
6 | Що таке планктон? |
7 | Як переноситься насіння? |
8 | Як маїс став кукурудзою? |
9 | Чи плачуть крокодили? |
10 | Чи можна назвати кита рибою? |
11 | Чому травневі хрущі залізають у землю? |
12 | Хто такі живі планери? |
13 | Що таке корали? |
14 | Чому птахи співають? |
15 | Як гусениця перетворюється в метелик? |
16 | Які тварини називаються сумчастими? |
17 | Які тварини не бояться зими? |
18 | Чому змія показує язик? |
19 | Чим корисні дощові черв’яки? |
20 | Чому рибам потрібен повітряний міхур? |
21 | В чому різниця між фруктами і овочами? |
22 | Що таке баобаб? |
23 | Чому птахи летять у теплі краї? |
24 | Як вирощують рис? |
25 | Якого розміру бувають пташині яйця? |
26 | Найбільші ріки світу. |
27 | Хто такі пігмеї? |
28 | Найбільші діючі вулкани світу. |
29 | Як утворюється сніг? |
30 | Що таке припливи? |
31 | Що таке гейзери? |
32 | Чому захід сонця червоний? |
33 | Чому небо голубе? |
34 | Як утворюється туман? |
35 | Що таке веселка? |
36 | Які властивості має вода? |
37 | Найбільші пустелі світу. |
38 | Що таке кораловий острів? |
39 | У яких тварин голуба кров? |
40 | Найшвидші машини світу |
41 | Птахи-символи |
42 | Символи України |
43 | Коропові риби |
44 | Чому листя змінює колір восени? |
45 | Як народжуються вітер? |
46 | Горобець – друг чи ворог? |
47 | Наполеонівські війни |
48 | Хто такі «живі» планети? |
49 | Пірати та піратство? |
50 | Кульова блискавка |
51 | Реактивний рух у природі |
HTML
Джерела інформації
https://developer.mozilla.org/uk/docs/Learn/HTML/Introduction_to_HTML/Debugging_HTML
https://www.coursera.org/learn/website-coding
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/about
https://www.w3schools.com/css/css_boxmodel.asp
https://uk.wikipedia.org/wiki/W3C
https://www.w3schools.com/
До теми "Бази даних"
https://developer.mozilla.org/uk/docs/Learn/HTML/Introduction_to_HTML/Debugging_HTML
https://www.coursera.org/learn/website-coding
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/about
https://www.w3schools.com/css/css_boxmodel.asp
https://uk.wikipedia.org/wiki/W3C
https://www.w3schools.com/
Обчислювальний експеримент засобами табличного процесора
Урок 17.11.
Підручник для 10-11 класів Ривкінд
Тема. Створення та адміністрування сайта
Електронні версії підручників інформатики можна переглянути за посиланнями нижче.
Тема. Бази даних
В Україні КАРАНТИН. В усьому світі також...Давайте проведемо час з користю.Прочитайте текст за посиланням
Чи підтримуєте ви думку автора? Розмістіть у власному блозі допис, в якому викладіть своє бачення даної проблеми.
Електронна адреса для зв'язку зі мною mazyrn777@gmail.com
Будьте здорові, . бережіть рідних!
сайти для навчання
Немає коментарів:
Дописати коментар