10 клас

і створи свою унікальну версію






Растрова графіка
 





Штучний інтелект    Робочий зошит   Генетичний алгоритм

Урок 6   відео        канал    курс









Урок 5
Після цього заняття, я зможу:
❑ пояснити звідки може з’являтися упереджена поведінка у систем штучного інтелекту;
❑ навести 3 приклади неетичної поведінки ШІ;
❑ пояснити яким чином можна долати упередженість в системах ШІ.



Самокерована машина Убер, 
яка збила насмерть пішохода:                                                  тут
Відсіювання кандидатів жінок 
системою опрацювання вакансій від Amazon                  тут
Розпізнавання облич гравців 
команди з футболу як потенційних злочинців                  тут
База зафіксованих прикладів 
некоректної поведінки ШІ 
“AI, algorithmic & automation incident
 & controversy [AIAAIC] repository”                                        тут


Хто приймає рішення та хто відповідає за рішення, яке приймає ШІ?

❖ Звідки з’являються упередження в поведінці штучного інтелекту?

❖ Чи погоджуєшся ти з тезою "Упередження або неточності у роботі ШІ у першу чергу залежать від даних, на яких тренуються моделі ШІ. Тому відбір даних, контроль за відбором та розміткою даних, виявлення можливих історичних упереджень та свідоме нівелювання їх впливу -- це важливі етапи створення систем ШІ."?








 

Урок 2

❖ Що взагалі таке інтелект?
❖ Які ви знаєте приклади “розумних програм”?
❖ Якщо програма пройде тест Тюрінга, чи можна вважати її розумною?

Після цього заняття, я зможу/навчуся:

❑ пояснити відмінність машинного навчання від штучного інтелекту;
❑ навести приклади сильного та слабкого ШІ;
❑ пояснити суть тесту Тюрінга;
❑ пояснити, що таке генетичні алгоритми.

Аналітика даних і штучний інтелект - очікування та можливості. Розглянуті приклади застосування технологій штучного інтелекту. 


Сильний та слабкий штучний інтелект, різниця між штучним інтелектом та машинним навчанням, коротка історія розвитку штучного інтелекту. Тест Тюрінґа. 

Завдання 1 

Акінатор/чат-бот 

https://en.akinator.com/                 https://ru.akinator.com/

Потрібно задумати будь-якого персонажа і відповідати на питання, що задає Акінатор. Через орієнтовно 10-20 питань, він розпізнає кого ви задумали.

Завдання 2

Переглянути відео: як машинки вчаться їздити за допомогою нейронних мереж та генетичних алгоритмів https://www.youtube.com/watch?v=Aut32pR5PQA 
Скільки треба спроб (генерацій), щоб успішно проїхати траєкторію?

Завдання 3

Переглянути відео про те, як програма вчиться грати в гру Маріо. Зліва вгорі показано як програма бачить світ (зображення справа). Зліва внизу показана нейронна мережа, яка навчається за допомогою генетичного алгоритму
 https://www.youtube.com/watch?v=CI3FRsSAa_U

Домашнє завдання 

❖ Прочитайте статтю «Що таке інтелект?» https://osaulenko-vm.medium.com/що-таке-інтелект-a3ec1307d0c3 Чому програму, що грає в шахи не можна назвати надто інтелектуальною? Яка візуальна ілюзія згадувалася в статті? Чому, на вашу думку, робити передбачення майбутнього - ключова властивість інтелекту?

❖ Знайдіть інформацію про генетичні алгоритми та їх застосування в штучному інтелекті. Складіть два питання для обговорення на уроці.






























Основи WEB UI розробки




Для того, щоб полегшити вам пошук тем для проектів, пропоную деякий перелік, на мою думку, цікавих.  Отже дивимось і підбираємо.

Назва теми
1
Банан – це трава чи дерево?
2
Чому кропива кусається?
3
Які дерева називаються вічнозеленими?
4
Яка різниця між томатом і помідором?
5
Що таке фотосинтез?
6
Що таке планктон?
7
Як переноситься насіння?
8
Як маїс став кукурудзою?
9
Чи плачуть крокодили?
10
Чи можна назвати кита рибою?
11
Чому травневі хрущі залізають у землю?
12
Хто такі живі планери?
13
Що таке корали?
14
Чому птахи співають?
15
Як гусениця перетворюється в метелик?
16
Які тварини називаються сумчастими?
17
Які тварини не бояться зими?
18
Чому змія показує язик?
19
Чим корисні дощові черв’яки?
20
Чому рибам потрібен повітряний міхур?
21
В чому різниця між фруктами і овочами?
22
Що таке баобаб?
23
Чому птахи летять у теплі краї?
24
Як вирощують рис?
25
Якого розміру бувають пташині яйця?
26
Найбільші ріки світу.
27
Хто такі пігмеї?
28
Найбільші діючі вулкани світу.
29
Як утворюється сніг?
30
Що таке припливи?
31
Що таке гейзери?
32
Чому захід сонця червоний?
33
Чому небо голубе?
34
Як утворюється туман?
35
Що таке веселка?
36
Які властивості має вода?
37
Найбільші пустелі світу.
38
Що таке кораловий острів?
39
У яких тварин голуба кров?
40
Найшвидші машини світу
41
Птахи-символи
42
Символи України
43
Коропові риби
44
Чому листя змінює колір восени?
45
Як народжуються вітер?
46
Горобець – друг чи ворог?
47
Наполеонівські війни
48
Хто такі «живі» планети?
49
Пірати та піратство?
50
Кульова блискавка
51
Реактивний рух у природі


HTML


 До теми "Бази даних"




ТЕМА. Моделювання за допомогою табличного процесора.











Обчислювальний експеримент засобами табличного процесора 

Спочатку побудуємо математичну модель.


Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів
.



Комп’ютерний експеримент

Змініть значення параметрів "довжина нитки" та "початковий кут". Проаналізуйте отриманий результат.

Як зміниться амплітуда коливань, якщо експеримент провести на Місяці чи на Марсі?















Підручник для 10-11 класів   Ривкінд



Тема. Створення та адміністрування сайта





Електронні версії підручників інформатики можна переглянути за посиланнями нижче.



Тема. Бази даних













 Корисна інформація про СУБД    11111    22222




Курс "Інформаційна безпека"










До уроку 11.12.2018









ТЕМА. Створення веб-сайту.








Секрети  Excel

ТЕМА. Інфографіка.

За допомогою одного з онлайн-сервісів 
створіть інфографіку на тему 
"Як я використовую смартфон" 
та завантажте на спільну дошку за посиланням

P.S. Обов'язково вкажіть прізвище та ім'я автора роботи.







Створіть інформаційний продукт, який містить відповіді на запитання. 



В Україні КАРАНТИН. В усьому світі також...
Давайте проведемо час з користю.
Прочитайте текст   за посиланням


Чи підтримуєте ви думку автора? 
Розмістіть у власному блозі допис, в якому викладіть своє бачення даної проблеми.

Електронна адреса для зв'язку зі мною   mazyrn777@gmail.com


Будьте здорові, . бережіть рідних!


сайти для навчання




Немає коментарів:

Дописати коментар