6 клас

Урок 29.10.2024


2.  Натисніть тут та заповніть ваш рядок таблиці.

Сервіси Інтернету   

4. Виконайте вправи   Інтернет речей      Перевір себе   

5.  Додайте допис до спільної дошки з прикладом застосування інтернету речей. 

 СПІЛЬНА ДОШКА






Тепер можеш погратися









Інфографіка









Для завантаження таблиці натисни тут

урок



Повідомлення. Дані. Інформація.


Дані, інформація, знання, розуміння, мудрість, конспірологічна теорія.


Комп'ютерне моделювання. Моделювання. Моделі.


тестування          альбом "Хоббі"  тут             сюрприз


гра "Драбина"    відеоурок




Гра "Перегони човнів"  



Програмуємо чат-бота















Година коду з Майнкрафт   тут







Додай допис до спільної дошки з прикладом застосування інтернету речей. 

Додай допис до СПІЛЬНОЇ ДОШКИ





Тепер можеш погратися

Діти-винахідники









 Година коду від MineCraft    


https://code.org



Створи свій ДУДЛ!

За допомогою растрового графічного редактора 
створи власний тематичний дудл.

Інтерактивні дудли     basketball-2012                 pony-express
                                        50-years-of-kids-coding    slalom-canoe-2012



Онлайн-редактор  photopea.com

розроблений українцем Іваном Куцкіром
що використовується для редагування зображень, ілюстрацій, веб-дизайну або конвертації між різними форматами зображення. Він сумісний з багатьма веббраузерами, включаючи OperaEdgeChrome та Firefox. Додаток сумісний з PSD Photoshop, а також форматами JPEGPNGDNGGIFSVGPDF та іншими. 







Растровий графічний редактор. 
Створюємо шедевр.




Енциклопедія візуальних мистецтв




Векторний графічний редактор. 
Практична робота.







Векторний графічний редактор. Поглиблюємо знання.

Презентація  Гілка сакури




Векторний графічний редактор. Знайомство.



гра "Драбина"            відео

                                                               Гра "Перегони човнів"

малюємо в Скретч    Чатбот   відео 

гра "Лови точки"     cats    мильні бульки   гол!   мішень

\

Гра Кошеня - гірськолижник у Scratch 3.0    натисни тут


ТЕМА. Створення компютерної презентації.

Завантаж шаблон тут


Презентації









МАЛЮЄМО КЛОУНА

CodeClub Дніпро

Урок 1. Растровий графічний редактор

1. Пригадай, які пристрої використовуються для підтримки комп'ютерної графіки.

3. Створи зображення за зразком.


 Як гадаєш, ці малюнки однакові? Тоді як пояснити наступний малюнок?

Урок 1. Комп'ютерна графіка











Повторення.  Виконай вправи:




Презентації

Друзі, 

карантин - чудова нагода вдосконалити набуті навички та весело провести час.
Нижче розміщено декілька завдань, які ви можете зробити самостійно вдома. Після завершення карантину, у класі ми перевіримо, як ви впоралися.

Електронна адреса для зв'язку зі мною 
mazyrn777@gmail.com

Електронний підручник - за посиланням 
Підручник для 6 класу


Залишайтесь вдома! Мийте руки!  
НЕ ХВОРІЙТЕ!

навіщо вміти рахувати


ТЕМА1. Створення алгоритмів 

з використанням циклів та розгалужень

   Завдання 1   Завдання 2  Завдання 3


ТЕМА2. Типи алгоритмів.

Виконай вправи




Тема4. Програмні об'єкти. Властивості об'єктів. 
Створення програмних об'єктів.

Спробуй виконати завдання з підручника

стор. 138 - 154








Додаткові завдання для 6х класів




завдання 5 "Програмуємо СХОДИНКИ"
Спробуйте відтворити в середовищі Скретч ігри, які відомі вам з курсу початкової школи. Наприклад, "Кіт-риболов" або "Злови метелика"





Бонус для вас -   ROBOBOOGIE!!!




Підручник для 6 класу









Проект "У магазині"





Немає коментарів:

Дописати коментар