Урок 29.10.2024
2. Натисніть тут та заповніть ваш рядок таблиці.
4. Виконайте вправи Інтернет речей Перевір себе
5. Додайте допис до спільної дошки з прикладом застосування інтернету речей.
Тепер можеш погратися
Інфографіка
Для завантаження таблиці натисни тут
урок
Повідомлення. Дані. Інформація.
Дані, інформація, знання, розуміння, мудрість, конспірологічна теорія.
Комп'ютерне моделювання. Моделювання. Моделі.
гра "Драбина" відеоурок
Гра "Перегони човнів"
Програмуємо чат-бота
Година коду з Майнкрафт тут
Додай допис до спільної дошки з прикладом застосування інтернету речей.
Додай допис до СПІЛЬНОЇ ДОШКИ
Тепер можеш погратися
Діти-винахідники
Ефекти анiмацiї, рух об’єктiв у презентацiях
Година коду від MineCraft
https://code.org
Створи свій ДУДЛ!
За допомогою растрового графічного редактора створи власний тематичний дудл.
Інтерактивні дудли basketball-2012 pony-express
Онлайн-редактор photopea.com
Photopea — вебредактор растрової графіки, розроблений українцем Іваном Куцкіром,
Растровий графічний редактор. Створюємо шедевр.
Енциклопедія візуальних мистецтв
Векторний графічний редактор. Поглиблюємо знання.
Презентація Гілка сакури
Векторний графічний редактор. Знайомство.
Створи свій ДУДЛ!
За допомогою растрового графічного редактора
створи власний тематичний дудл.
Інтерактивні дудли basketball-2012 pony-express
Онлайн-редактор photopea.com
Photopea — вебредактор растрової графіки,
розроблений українцем Іваном Куцкіром,
Растровий графічний редактор.
Створюємо шедевр.
Векторний графічний редактор. Поглиблюємо знання.
Презентація Гілка сакури
Векторний графічний редактор. Знайомство.
гра "Драбина" відео
малюємо в Скретч Чатбот відео
гра "Лови точки" cats мильні бульки гол! мішень
Гра Кошеня - гірськолижник у Scratch 3.0 натисни тут
ТЕМА. Створення компютерної презентації.
Завантаж шаблон тут
Презентації
МАЛЮЄМО КЛОУНА
CodeClub Дніпро
Урок 1. Растровий графічний редактор
1. Пригадай, які пристрої використовуються для підтримки комп'ютерної графіки.
3. Створи зображення за зразком.
Як гадаєш, ці малюнки однакові? Тоді як пояснити наступний малюнок?
Урок 1. Комп'ютерна графіка
Повторення. Виконай вправи:
Презентації
Друзі,
карантин - чудова нагода вдосконалити набуті навички та весело провести час.
Нижче розміщено декілька завдань, які ви можете зробити самостійно вдома. Після завершення карантину, у класі ми перевіримо, як ви впоралися.
Електронна адреса для зв'язку зі мною
mazyrn777@gmail.com
Електронний підручник - за посиланням
Підручник для 6 класу
Електронна адреса для зв'язку зі мною
mazyrn777@gmail.com
Підручник для 6 класу
Залишайтесь вдома! Мийте руки!
НЕ ХВОРІЙТЕ!
НЕ ХВОРІЙТЕ!
навіщо вміти рахувати
ТЕМА1. Створення алгоритмів
з використанням циклів та розгалужень
Завдання 1 Завдання 2 Завдання 3
ТЕМА2. Типи алгоритмів.
Виконай вправи
вправа 1 вправа 2
вправа 3 форми подання вправа 4 блок-схема
вправа 5 вправа 6
вправа 7 розгалуження
вправа 8 вправа 9
вправа 10 цикли 1 вправа 11 цикли 2
вправа 12.1 вправа 12.2
тест 1 тест 2 ребуси 1 ребуси 2
знайди слова класифікація
вправа 3 форми подання вправа 4 блок-схема
вправа 5 вправа 6
вправа 7 розгалуження
вправа 8 вправа 9
вправа 10 цикли 1 вправа 11 цикли 2
вправа 12.1 вправа 12.2
ТЕМА3. Типи алгоритмів.
Перевір свої знання. Виконай вправи
тест 1 тест 2 ребуси 1 ребуси 2
знайди слова класифікація
Тема4. Програмні об'єкти. Властивості об'єктів.
Створення програмних об'єктів.
Спробуй виконати завдання з підручника
Спробуй виконати завдання з підручника
стор. 138 - 154
Додаткові завдання для 6х класів
завдання 5 "Програмуємо СХОДИНКИ"
Спробуйте відтворити в середовищі Скретч ігри, які відомі вам з курсу початкової школи. Наприклад, "Кіт-риболов" або "Злови метелика"
Спробуйте відтворити в середовищі Скретч ігри, які відомі вам з курсу початкової школи. Наприклад, "Кіт-риболов" або "Злови метелика"
Немає коментарів:
Дописати коментар