Колонтитули. Стилі. Автоматичний зміст.
- Завантаж заготовку як документ MS.Word (*.docx).
- Відкрий файл в режимі редагування
- Перемісти абзаци тексту щоб отримати зв'язну розповідь про кожен материк (Ctrl+X --- Ctrl+V)
- Виділи весь текст (Ctrl+A). Встанови параметри форматування:
- розмір тексту 14 пт
- міжрядковий інтервал 1.5
- абзацний відступ 1.25
- вирівнювання по ширині
- Відформатуй окремо заголовок тексту на свій смак.
- Додай верхній колонтитул - прізвище автора/авторів роботи
- Додай номер сторінки в нижній колонтитул справа
- Додай заголовки розділів - назви континентів.
- Застосуй для цих заголовків стиль "Заголовок 1"
- Додай вільний рядок після основного заголовку. Виконай команду "Посилання" --- "Зміст" --- "Автоматичний зміст 1"
- Спробуй перейти до будьякого розділу документу за допомогою змісту.
- Покажи роботу вчителю.
Програмування з Processing
Урок "Помилки у коді. Синтаксичні та логічні помилки."
void setup () {
size (500,500); background(36,202,210);}
void draw () { rect (50,300,70,80); rect (120,230,150,150) rekt (270,100,200,150);}
void mousePressed() { float R = random(0, 255); float G = random(0, 255) float B = rendom(0, 255); fill(R, G, B); text ("Name Soname", mouseX, mouseY)}
void keyPressed() { if (key=='1'){ triangle (40, 75, 58, 20, 50, 75);} if (key=='2'){ triangel (350, 0, 508, 90, 186, 75);}}
void mouseMoved() { ellipse(200, 200, 100, 100);}
Урок "Події. Обробник подій"
1. Введіть код. Виконайте. Що отримали? Яку функцію виконують системні змінні mouseX та mouseY ? 2. Доповніть код. Додайте команди. Виконайте. Що змінилося? Яку функцію виконує в цьому проєкті подія mousePressed()?
void mousePressed(){
background (100,100,100);
}3. Протестуйте наступний код. Які обробники подій використали?
size (500,500);
background(36,202,210);
}
void draw () {
rect (50,300,70,80);
rect (120,230,150,150)
rekt (270,100,200,150);
}
void mousePressed() {
float R = random(0, 255);
float G = random(0, 255)
float B = rendom(0, 255);
fill(R, G, B);
text ("Name Soname", mouseX, mouseY)
}
void keyPressed() {
if (key=='1'){ triangle (40, 75, 58, 20, 50, 75);}
if (key=='2'){ triangel (350, 0, 508, 90, 186, 75);}
}
void mouseMoved() {
ellipse(200, 200, 100, 100);
}
Урок "Події. Обробник подій"
background (100,100,100);
}
Робота з текстом
Урок "Комп'ютерні мережі"
Урок 20.03.2024
Програмування з Processing
Урок "Події. Обробник подій"
1. Введіть код. Виконайте. Що отримали? Яку функцію виконують системні змінні mouseX та mouseY ? (3б)
2. Доповніть код. Додайте команди. Виконайте. Що змінилося? Яку функцію виконує в цьому проєкті подія mousePressed()? (3б)
void mousePressed(){
background (100,100,100);
}
3. Протестуйте наступний код. Які обробники подій використали? (4б)
ТЕМА. Електронні таблиці (табличний процесор).
Виконайте завдання
Складіть тест тут
Тема. Інтернет речей (Internet of Things, IOT)
Інтернет речей дошка
Код доступу 3000265
Задача "ДІВЧАТА ТА ЦУКЕРКИ"
Код доступу 3000265
СЕРЕДОВИЩЕ програмування THONNY
ВКАЗІВКА ПРИСВОЮВАННЯ ВКАЗІВКА ПРИСВОЮВАННЯ 2
весь підручник
Тема. Інтернет речей (Internet of Things, IOT)
Інтернет речей дошка
Тема. Програмування. Змінні.
малюємо в Скретч гра "Драбина" відео
Чатбот відео
Гра №Перегони човнів"
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів
ТЕМА. Середовище для спільної роботи.
ТЕМА. Середовище для спільної роботи.
Щоб виконати завдання № 1 № 2 № 3 № 4 або тут натисни тут ще одне завдання
Друзі, карантин - чудова нагода вдосконалити набуті навички та весело провести час. Пам'ятеєте, ми з вами програмуємо власну гру? Тож у вас є всі умови для успішної роботи. Гра №Перегони човнів"
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів brainbasket.org
Перейдіть за посиланням та знайдіть нові цікаві ідеї для звоїх майбутніх проектів brainbasket.org














Немає коментарів:
Дописати коментар